all-about-eve blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 8.2004

Zbliża się koniec świata. Mam nadzieje ze to jest jasne dla was.
Zamieniam się w potwora, powoli, konsekwentnie zamieniam się w potwora.
Nie mogę ze sobą wytrzymac! To jakas paranoja, dzisiaj prawie zabilam jedna szmate w punto i jednego palanta w bmw. Naprawde bylam o tak blisko od tego żeby ich zarabać siekierą. Wchodze do biura ochroniarz w smiech, pani ewo co się pani dzisiaj stalo, dziwnie pani wyglada. Ide na gore potknelam się na schodach, skopalam schody, kopnelam jeszcze drzwi od pokoju bo się nie chcialy otworzyc.
Nie wiem co się dzieje. Sprawdzialm pełnie. Będzie w poniedziałek.
Jeśli ja już przed pełnią jestem w takim stanie, to przysiegam w poniedziałek kaze się zwiazac, zakneblowac i wywiezc na pustkowie.

Musze się zapisac na joge albo streczing, tbs czy nie wiem jakies GOWNO COKOLWIEK! Bo sfiksuje.

Biore się do roboty. Obiecuje nie wpierdolic drukarki na drugie sniadanie.

Pa

Uwaga zmieniam muche.
Tak wiem tez się można zerzygac, ale zawsze to cos innego.
Musze być tajemnicza i nieprzewidywalna.

Dobrze ide pracowac, nie wiem w co rece wlozyc.

Sluchajcie musze leciec
Skocze na chwile do budapesztu musze cos zalatwic
Cos wam przywiezc gulsz sup? Leczo?
Cos chcecie? Wracam we wtorek.
Mucha zostaje żeby było jasne.
Wroce to pomysle co dalej.
Co z moim zyciem, jaka taktyke obrac i zastanowic się dokad zmierza swiat.
Poki co jade.

CZESC

9 komentarzy

czesc to ja, juz tu kiedys bylam.
co jest?
jebnac komus?

Dzisiaj w radiu co mi podskakuje wesolo w lazience jak się w niej reperuje codziennie rano przed praca godzine uslyszalam o pewnej pani, pewnej zonie pewnego pana która strasznie się na niego wsciekla (nie podali z jakiego powodu, ale umowmy się ze na pewno przegial). Była tak wsciekla, tak bezsilna, ze wyszla z domu z siekiera poszla na parking, podeszla do niebieskiego passata meża i go zezłomowała.
Zuch dziewczyna. Brawo. Lubie ja – mysle sobie, tuszując rzesy – po czym wpakowalam sobie szczoteczke od maskary w oko – babka zezlomowala niebieskiego passata sasiada. Samochod meza stal po drugiej stronie.

SMDVQ!

8 komentarzy

Europejski intytut badan kosmicznych poszukuje ochotniczek do lotu w kosmos,
w celu zbadnia wplywu niewazkosci na cialo kobiety.
Zadanie polegac bedzie na lezeniu w lozku przez dwa miesiace. JADE!

W ogole slucham radiostacji dzisiaj od rana. Super.
Wchodzi derektor – sean paul wyje.
Wchodzi kadrowa pani! Ewo! nie podpisala pani listy! Obecnosci!
Niech pani to sciszy! (fuck ju, ju hou)

Wszystko pieknie, niestety przed chwila –
ten mlody czlowiek który prowadzi audycje wydal na siebie wyrok smierci :
„wlasnie przeczytalem, ze gerri halliwel skonczyla 32 lata
i zapowiedziala ze czas się ustatkowac i szuka partnera na stale.
CHYBA NA TARGU STAROCI MUSI GO POSZUKAC U HA HA HA.”

Smierc, tortury i lamanie kolem!

Wpadlam dzisiaj do pracy troche spozniona (troche bardzo).
Wpadlam powtarzajac sobie w glowie usprawiedliwienie –
„bylam w sądzie byłam w sądzie byłam w sądzie”
Krok pierwszy sforsowac i zbajerowac straznika.
Sforsowalam bez problemu, był zajety i wydal mi klucz bez szemrania
i bez zapisywania w tych ich super tajemniczych kajecikach
o ktorej to godzinie panna się zjawia.
Jak na razie ok. Ide dalej, ktos za mna idzie, sprzataczka. Spoko. Ide dalej
„byłam w sądzie byłam w sądzie” BUUF DYREKTOR.
Wpadł na mnie zza zakretu
Pani ewo wszedzie Pani szukam, gdzie Pani była?
Byłam w ciąży.
Y, tzn chcialam powiedziec w sądzie.

NIE, NO SUPER,
BYŁAM W CIĄZY
STRASZNE KORKI PANIE DEREKTORZE

Aaaaaaaa

Albo nie!!!

Byłam w ciąży straszne korki
I JESZCZE ZŁAPAŁAM GUME
(hihi)

To jest notka odwracająca uwage.
Bo wiem, wy ciągle w tym szpitalu ze mną
a to już przeciez nieprawda. Teraz na topie są cekiny Baśki.
Powiem tak – ONA JEST STWORZONA DO CEKINÓW.
BÓG STWORZYŁ KOBIETY DO RÓŻNYCH RZECZY,
DO GARÓW, DO PRANIA PRASOWANIA SPRZĄTANIA.
Do bardzo różnych. (ta, mnie np. do niczego nie stworzyl, ale luz).
NO WIĘC BASIE BÓG STWORZYŁ DO NOSZENIA CEKINÓW.
Nie macie pojęcia, zachowywała się tak JAKBY SIĘ W NICH URODZIŁA.


  • RSS