all-about-eve blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 9.2005

jest naprawde źle.
złamałam paznokieć.
W apogeum pmsa o 14.30, kiedy zamaszyście i z jawną furią usiłowałam otworzyć zablokowaną szufladę – uderzyłam, zahaczyłam i wyłamałam paznokieć.
Wkurwienie, jakie mnie zalało w następnej sekundzie było niewyobrażalne uwierzcie mi.
Jestem prawie pewna, ze w moim organizmie doszło do szeregu drobnych implozji
w skutek czego mam kolke i boli mnie jelito cienkie zapewne z powodu perforacji.

trzy dni przed balem absolwentów ułamany paznokieć.

ktoś musi za to odpowiedzieć.

Czesc już jestem.
W ogole nie chce mi się nic pisac ani opowiadac!
mam pmsa jak stad do tegucigalpy! i zaraz zwariuje!
placze, gryze i kopie!
i jestem glodna! żądam serka fromage!

ssssssss !!!

boze tyle wam miałam rzeczy opowiedziec!
jak bylam na bankiecie gdzie Mieczysław W.
wirowal na parkiecie do tanga franka sinatry.
(czy on nie powinien być w areszcie?)
i w ogole tyle rzeczy miałam wam opowiedziec innych!

ale nie moge! jestem w skrajnej histerii!

wołam muche.

born

8 komentarzy

no. skoro jasnie panna już wróciła ZE SZPITALA i wszystko opisala to ja może tez się wypowiem nareszcie.
dzwoni do mnie w zeszly poniedziałek i mowi :
- czesc larwo sory ze nie odbierałam w niedziele ale jednak urodziłam wiesz.
– jak to urodziłaś? NIE! nie nie nie. Nie jestem na to przygotowana mentalnie! miałaś urodzic w moja rocznice slubu, tak sobie założyłam nie da się nic zrobic? a a a a.
- NIE KICIA NIE DA SIĘ WLASNIE KARMIE.
- co karmisz??? nie rozmawiajmy o karmieniu proszę cie. ja jeszcze nie przyswoiłam ze urodziłaś. Na razie mow jak było, jak wygląda i jak w ogole wszystko!
- no tak ci powiem ze ten. tak patrze na nia i nie wiem. wogle do mnie nie podobna.
– Nie podobna? Nie urodziła się z fryzurą od jagi hupalo? Hm!
- No wiem, ale myślałam ze będzie miala jakaś fajna grzywke chociaz i tak troszke brokatu. A ona raczej skupila się na ustach. No troche ma je na pol twarzy. no wyglada jak corka mojego meza nie przecze… W sumie nie wiem… tak dziwnie wiesz, za oknem odgłosy ulicy i ludzie przechodzą i gdzies ida a ona tu lezy, 10 metrow od nich od wczoraj, a oni nic. Jakos tak jest dziwnie. a co u ciebie? co słychać? p. wrócił z rejsu?
- jaki p.? co ty gadasz. mow o porodzie! i co tam tak skrzeczy?
- no ona. troche skrzeczy, no wiem. boze jakie to dziwne. a jaka macie pogode?

pomijam już naprawde, NAPRAWDE POMIJAM SMSA TRZY DNI POZNIEJ:
ALE JAJA JUŻ MAM PLASKI BRZUCH.

zajebiste jaja!

:))))))))))))))))

CUDNE:)

8 komentarzy

- Ożenisz się ze mną??
- Nie!
- To złaź!

:)))))))))))

zupelnie nic się nie dzieje. naprawde.
wczoraj poszlam spac o 22. jakas taka zmeczona jestem.
w pracy mi mowia ze pożółkłam.
kurna dzięki.

no a jutro albo pojutrze smigam po tego mojego popeya.
Wyszarpac go morzu, bo już mi się nudzi bez niego.
A on, czuję, ze też dostaje zaburzen –
glownie dzwoni i napieprza o locji, nawigacji i achtersztagu.
Miast zapewniac mnie o miłości i tęsknocie rozsadzajacej wnętrzności.
Pierwszego dnia było jeszcze w miare, sms o 4 rano:
- spisz? mam nocna wachte, plyniemy, mowie ci ile gwiazd.
to caluje. spij dalej. PS. mam nadzieje ze spisz sama, bo jak nie,
to cie zamorduje i będę sie pastwil nad zwłokami.

Wiec jade jade, pędze przez polske, odebrac go morzu i zatargac do domu.
I ogolic i wyszorowac!
Bo już widze tego wilka morskiego, sol we wlosach, smar na rekach,
i pęcherze.
I opalone zmarszczki!
DOSYC TEGO DOBREGO!

Lece.
Czołem.


  • RSS