all-about-eve blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 9.2006

Znowu jestem u rodzicow.
Bo, rozumiecie, bylam chwilowo w domu,
spedzic troche czasu z kochanym tatuniem mojego syna.
Uzbrojona w nową satynową koszulkę nocną!
Zajebistą! Czarną! Z koronkom!
P. sie rano budzi, patrzy na mnie: dlaczego ty śpisz w sukience?
Ale poza tym to ok. Bylismy w zoo w niedziele.
Karmilam przy nosorozcach. Naprawde luz.
Franciszek był owszem zainteresowany zoo,
ale głównie tym które ma zawieszone w foteliku.
Szczególnie jeden lewek tiny love go wpienia.
I jedna pszczółka co ma szeleszczące skrzydełka.
No wprost niewyobrażalnie go ta pszczółka wkurwia.
JA NIE WIEM PO KIM ON TAKI NERWOWY NAPRAWDE.

A z wiekszych afer to lecimy do kalifornii.
Wczoraj ktoś dostal wize nareszcie.
Normalnie wbita do paszportu prawdziwa wiza amerykanska,
a ktoś na zdjeciu jest opluty i ma wszystko w dupie.

P. ma jakis kongres czy konferencje, czy ja nie wiem co on tam ma,
jakies pranie mozgu jak zwykle. W sanfrancisko.
My w tym czasie z Franciszkiem Karolem
bedziemy siedziec na ławeczce, patrzec na goldengejt
i wysylac nostalgiczne smsy do kraju. popijając dr.peppersa! Matko.
A potem jak tatun skonczy sie odmóżdżać pojedziemy do hollywood! MATKO.

Ale zacznijmy od tego ze jestem cala posrana ze strachu,
jak ciaston zniesie samolot i w ogole dzetleg.

Nie wiem jak to bedzie.
W ogole nie wiem równiez czy wziac spacerowke,
czy tluc sie z gondola, nic nie wiem nie mam zdania.
Szukam lozeczka turystycznego. Ale jeszcze musze sprawdzic,
moze w hotelach maja lozeczka dzieciece nie wiem,
NIE INTERESOWALAM SIE TYM NIGDY
GLOWNIE DO TEJ PORY ZAJMOWAŁO MNIE
CZY W HOTELU JEST SOLARIUM.

Ta, ale ustalmy, ze jesli zaraz nie wezme sie do swojej roboty
i nie rozpisze 7 scen to se pojade. Do Hollywood Video.

Dzien dobry
Od wtorku siedze u rodzicow.
Glownie snuje sie w kaloszach z wozkiem
po chotomowskich lasach w godzinach rannych (5)
(wlasnie wrocilam, pol wozka grzybow) i szukam weny do scenariusza.
P. natomiast w dublinie na szkoleniu szuka niewiemczego,
weny do powrotu do domu chyba, bo glownie dzwoni i pyta co u was
a nastepnie nieczekajac na odpowiedz mowi to pa musze leciec.

Booooooooze a bylismy takom zakochanom parom.

Rok temu nasz kolega dzwoni do zony
(swiezo upieczeni rodzice, zona z dzieckiem na mazurach,
on w warszawie tyra, dzwoni, opowiada jaki mial ciezki dzien a co u was,
NO WLASNIE SKARBIE NIE MOZEMY TERAZ ROZMAWIAC
UCIEKAMY Z NINĄ PRZED MUCHĄ)

No ale nic.
Grunt ze jest ktos kto ma gorzej.
Barbarella miala wczoraj urodziny (nie osiem na ste o nie nie nie) :)

To ide, wytrzepie szyszki z wlosow poparfumuje sie kenzo,
zaparze inke i siadam do pracy.

Adieu.

18411424_d.jpg

guu guu

11 komentarzy

JA NIE WIEM JAK TO ROBI PIERWSZA ZONA
IZ MA CZAS NA ZYCIE. KURNA USTALMY FAKTY DWA KOTY, DWA PSY
(W TYM JEDEN SZCZENIACZEK)
I DWOJKA DZIECI – W TYM JEDEN CHLOPAK,
A WIADOMO CHLOPCY SA TRUDNIEJSI OD DZIEWCZYNEK!! WYMUSZAJA!! WIECEJ PALACZA!!
WIEM CO MOWIE!!!!!!!
DZWONIE CI JA WCZORAJ DO NIEJ Z ZYCZENIAMI URODZINOWYMI DLA ZOSI A TA MI MOWI ZE SORY ZOSIA SPI, MALY WISI PRZY CYCKU
A ONA ROBI PEDIKJUR, A CO U MNIE?
Nie wiem co u mnie. No wlasnie co u mnie? Co u mnie?
Co u mnie!!!
guu guu

17952120_d.jpg

Mam odrosty i paznokiec mi sie zlamal. Jutro ide na wosk. Dosyc tego.
Mama zostaje z ciastkiem. Dosyc tego.
Aczkolwiek bylismy ostatnio na weselu,
uspilismy franciszka, kochana babunia tesciowa zostala z wnuczusiem a my w dluga.
Mielismy wrocic kolo 1 by zdazyc na karmienie.
No. Ja na karmienie zdazylam.
Ok 24 stracilam kontakt emocjonalny z moim mezem i pojechalam do domu.
Malzonek wrocil o 7
LEDWO WCELOWAL W DZIURKE OD KLUCZA
A NASTEPNIE NIE WTRAFIL W LOZKO I ZALEGL NA PODLODZE.
No niech mnie ktos jeszcze raz zapyta
dlaczego sady zasadzaja opieke nad dzieckiem matce.
No prosze pytac. smialo!!!!!!!!!!!

Ally mcbeal przyszla dzisiaj, taka pachnaca.

18245564_d.jpg

Ta, i obejrze ją niewiemkiedy. Bo raz ze wiadomo ciastoń.
A dwa ze mam scęnariusz do napisania. Fffff
Mozg mam przeciez wypoczety w zasadzie.
Go nie używałam ostatnio (guu guu).
Powinno pojsc jak splatka, jedna reka bede bujac, druga pisac,
a noga sie pochlastam.

A tymczasem juz dwudziesta pierwsza trzydziesci dwa. idespac.


  • RSS